недеља, 23. децембар 2012.

HORSEville, 3. Fair of Horse breeding, Novi Sad fair

 HORSEville, 3. Fair of Horse breeding Novi Sad

 moji caprc sremacki divani bez untercigera:

 -kadgod, `digod,..ni gombi više na kapama onim štrikanim a bilo ih je maltene u svakom prašnjavom buđaku-Sremom bez vangle pune salarica (salčići).-sremačko/vojvodjanski za početnike bez untercigera,..

-starim glad mi prva ispadne tibom.
-čaprc divan,..Uložio sam sve u sebe, možda malo Morgen iskakim penziju?
-nikad više ne pijem Širu 31.12. pre podne! p.s. nema veze sa sexom već dva dana posle samo glediš sitne kolaće pune tibe.
-Špajz budi detinjstvo kompotom od belih trešanja. Kokos kuglice ,bajadere, vanilice, gurabije sve na broju- dibidus sam ko stelaža.
-Veker, tja, to je ono što bi se reklo made in YU. Navijalo se, nikako previjalo. Kroz tišinu nekad sobe uz kauč slušalo se i kuckanje vekera sve sa pogledom na Vilerove goblene. Vekere više niko ne koristi nema ih ni u šupama. Tropa kad si uvek i ostaneš bez obzira što si bez zajgera i ciferblata,..
-Piksla nije uvek šparkasa. Al umetnost se ne maže na hleb i tako komša otvorio pekaru. Nekom život uz Rinflajš a Kunst `ladnom ajnpren supom
zuker piksla, šećeri se šargarepa koja se gricka te dinja,`leba pileće masći i sećera al kafa/čaj se piju bez sećera i mleka.
-šorati malko levo te desno po narodu, ušorati se biti podoban nema veze sa šorom ni sa pošorati se al moji ČAPRC DIVANi Sremom i bez šnel nokli!
Kakve su ti jutrom čarape, takve su ti i cipele. moj čaprc sremački divan bez untercigera
                           my artwork, wood carving silbeRholz





















Нема коментара:

Постави коментар