среда, 8. април 2009.

Westbahnhof

prvi utisak jednog mocnog grada , brzog grada,...jutro oko 9h. Svi zure jure gledam plan grada,... ma naravno jeftinije je peske nego strassebahn-om,...prvi, drugi treci kilometar,... a bio je drugi mai jako davno,.. a od budimpeste sam sedeo sam u kupeu,.. Pocela je i kisa,............Ta kisa me je pratila redovno kao neki kucni ljubimac,.... Cipele udobne stare izlizana braon crvenkasta boja samo sto ne progledaju a od dole glatke pete onako desna u stranu istrosena kad hodam banglavo,..,... A kasnije sam stoputa svracao na Westbahn da ostavim stvari na jedan dan u kasetu, da nekad uvece skratim vreme u velikoj prodavnici novina, casopisa onako da dva sata samo prelistavam citam nesto tad zanimljivo,... a pored sendvica Anker neki turci otvorili pizze,kevab(mrzim taj smrad pecenja).. a blizu i OK market sa provizijom(sve je skupo, pivo, keks,...) i preko puta kod poste internet kafe surfovanje pise ab 1E ma daj od 4E u startu,... a na spratu stanice veliki displej i menjaju se polazci a reklama Berlin ab 29E,...pomislim na Berlin i knjigu koju sam nekad davno citao o jednoj devojci i mi deca sa kolodvora zoo ,... razmisljam Berlin pa ni hiljadu kilometara,... A ispod prema stanicama Ubahn-a kod rampi na toplom stoje uvek isti turci i vrte brojanice nedaleko crnci prodaju novine na zemlji,... neki prodavci prodaju dosadni Augustin a stidljivo stoje i jehovini sa njihovom stampom kulom strazara na deset jezika,.. neki nasi cigancici se okupljaju isto i brbljaju onako u krug,... a odjednom guzva ,.... Imao sam onaj ogromni ruksag na ledjima i cela ledja su mi bila mokra od znoja a padala je kisa tog maja,..

Нема коментара:

Постави коментар